00:00
00:00
View Profile CecilDragoon

Recent Movie Reviews

35 Movie Reviews

Pretty good work

I really like your style. A couple cliche's in it, but without sound I guess there isnt a whole lot of choice. Keep animating, your gonna be pretty good.


People find this review helpful!
Nailrabbit responds:

Thanks, I appreciate it.


WTF?

whats up with the white lines coming out of their eyes, what the hell do they represent? And man, honestly, if its not in english, your going to get shitty ratings, Newgrounds members are mostly english speaking people, so it might be a good idea to translate it. I regardless of the agreement with the site. If its your flash, its your choice.


People find this review helpful!

That was kickass

I accidentally voted a 0 instead of a 4. SHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHITSHTISHITSHITSHITSHITSHI
T


Lord-Sonx responds:

Shit indeed!

Recent Game Reviews

4 Game Reviews

Hmm pretty bad impersonation

Good effort, but I didnt really think it sounded anything like him.



Good job man

This game is pretty kickass now, Way to go.



Good work man

This one is even better than last


Recent Audio Reviews

1 Audio Review

POS

waste of time...


stickmasterno2 responds:

complete ass hole.....

Im a member of the Team Laser Explosion Secret Fan Club. (I have the belt to prove it)

32, Male

Student

Kitchener Ont.

3/19/04

Level:
8
Exp Points:
620 / 710
Exp Rank:
75,785
Vote Power:
5.02 votes
Rank:
Police Officer
Global Rank:
11,744
Blams:
621
Saves:
168
Whistle:
Normal